By: Sweet n Spicy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 14-Jun-2008 16:50 Email | Share | Bookmark
Pucuk Paku Goreng

I've been tagged eeemmmm... pucuk paku ni mmg nak kena goreng...

Quote:
Copy from Pucuk Paku
The rules:
1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog


7 facts:

1. Adik beradik 14 orang dr sepasang ibubapa power beb orang dulu... 7 lelaki, 7 perempuan... 2 team netball... mak pak jadi empire...
2. Buat kek ok, tapi masuk bab biskut - hancus... kalau tak lemau, biskut akan rentung
3. Tak pandai masak, tapi orang suka makan masakan kita Eh ye ker? Aku perasan kottt...
4. Orang jawa yang tak pandai cakap jawa tapi masih mengaku jawa dan bangga jadi anak jawa...
5. Fofular ngan id penyu dalam alam cyber sejak mula berkecimpung lebih 10 tahun dah... ngape ek?
6. Kat opis orang panggil mobile cooking dictionary. Asal pasal memasak jer mesti carik kita. Tak pandai masak tapi ajar orang lagi... pelik gak. tp yang nyato... makan masih di kedai
7. Tak tau nak pass tagg ni kat sapa... nnt kena pk satttt...

Mari kita lihat sapa yang kena... penat ooo... nak pilih nih...
1. http://foodconnection.blogspot.com - sorry pea...
2. http://perantaukitchen.fotopages.com - utk yullina jugak
3. http://chepah75.fotopages.com - tak lupa utk chepah
4. http://nabialishad.blogspot.com - intan ku sayang
5. http://dilabangi.fotopages.com - dila oooooo dila....
6. http://elianas.fotopages.com - ana nun di penang
7. http://bungaros.fotopages.com - ni mangsa last


haaa... lega...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net