By: Sweet n Spicy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 27-Apr-2008 16:04 Email | Share | Bookmark
Pondok Penyayang Raudah - Jom Bantu!

 
 
Assalamualaikum...

Kali ni bukan pasal masak atau pasal jalan-jalan cari makan atau pasal makan angin...

Kita nak kongsi peluang untuk menjalankan tanggungjawab sosial kita pada yang memerlukan. Cubalah baca dan amati brochure yang kita tepek nih. Boleh tolong fikir sesuatu agar kita semua dapat membantu mereka?

Jika ada yang ingin menyumbang, mereka perlukan cash, bahan2 makanan selain beras dan bihun adalah digalakkan sebab terlalu ramai menderma beras sehingga jadi terbazir. Ye la... kalau beri beras jer, takkan nak makan nasik aje lak ek... mesti nak ada lauk atau paling kurang lawan ngan kicap pun dah nikmat. Eh... apa aku merepek nih, tak baik sungguh, dah orang ikhlas nak bagi beras. Betul gak, tapi lepas ni kena fikir balik la apa nak bagi ye...



Kepada sesapa yang nak menyumbang, no akaun ada dilampirkan. Kalau malas baca kita taip kat sini la...

No. Acc. Maybank: 564 221 610 787
Kalu nak hulur cheque, sila tulis atas nama PERTUBUHAN PENYAYANG RAUDAH
Alamat: Pondok Penyayang Raudah, Bt. 11, Gombak, 53100 Selangor Darul Ehsan
Tel. No.: +603-6185 2048



Mungkin ada diantara kita ni mempunyai ide lebih bernas... war2kan lah... biar sama2 dapat turut serta untuk membantu. Sama2 dapat beramal. Besar ganjaran dariNya nanti. Insyallah.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net