By: Sweet n Spicy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 9-Apr-2008 07:51 Email | Share | Bookmark
Cupcakes oh cupcakes!!!

tq mcik
utk boss
 
thanks Ann
Ann jugak
for Chef Lan Abu
Partly cupcake projects of March, 2008. Sometimes, I sub the project to other vendor . We help people to help people... betui ka??? Enjoy...


choclate moist cupcakes with ganache



thanks again to Ann... bila la ko nak balik M'sia?


this is for Chef Lan Abu in return for his kindness to lend me his aged books (no more in market). Adat Melayu cam ni lah ... and he told me, these cuppies are not suppose to be eaten, for display only ... aiyo chef... just close your eyes and open your mouth, pull the cake in... yum! yum! yum!


Temberang Si Penyu

Quote:
Tun: selagi ada kederat terutama kederat poket akan terus menuntut... nnt dah ada tauliah baru la ngajor
MamaFaMi: pattern org x der idea
ipah: meh ler ke rumah... kita ni berjiran tapi tak kenal antara satu sama lain...
zanaz: mana banyaknya zanaz... sikit jer, lgpun bukan selalu... kita bukan pembuat cuppies tegar
ida: bila la dpt menuntut ngan hang ek?? macam x cukup2 masa cheq ni tau...
Ana: tq tq tq
Lin: kita dah email ye... apa2 hal boleh diskas lagi...
yullina: link tu tak tally... tak dapat nak masuk FP awak...
azura: tq tq tq...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net