By: Sweet n Spicy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 7-Jun-2007 05:43 Email | Share | Bookmark
Happy Birthday Along!!!

 
 
 
 
Along's birthday falls on 4th of June. She turned 13 this year. Wah!!! wa sudah ada anak dara... No party for Along this year otherwise IMAN would get angry. We never had party for IMAN's birthday because his falls on the 5th December... most of his friends away for holidays... kesian Iman...

Unlike previous years (just buy a whole cake of any flavour from secret recipe), this time I baked cuppies for her since she's staying with my brother n family during school holidays, tried not to mess the house (kononnya lah... ) but my niece came to me and asked for cheese cake... (hampeh tol!!!! )...




Temberang Si Penyu
Quote:
Aduhhhhhhhhhh... lama sungguh tak dapat nak bermanja2 ngan FP nih... ingat cuti sekolah adalah time kan... tapi lagi tak der masa. Mana lah kakak mai dr kg, kena la gak pusing2 KL... anak2 la lebih selesa bercuti di rumah pak sedara dia sbb sepupu dia ramai ada lah kawan... lgpun masa ni jer dpt kumpul kalau dah sekolah memasing sibuk... Begitulah adanya...

rinnchan:
mmg betul senang banyak, memasing main cekut2 bawa lari dah tak kisah sudu piring
MUZA, mummy jam, diba, MamaFaMi, citcat: TQ on behalf
zana: may be next time boleh celebrate together ek...
lynngassan: tak leh lawan u punya...
tunzuraidah: tak terror mana pun... malas cam kita mana terror... terror meniru jerk... hahahaha...
ida isk: mudah2an doa mu dimakbulkan, insyallah
cak: hahaha... tak lama lagi leh tima menantu plak eh...
ciku_nunu: Best! buat geng jenjalan mmg menjadik... tenaga tengah banyak tu...
Bonda: tp bab tolong menolong kat dapor ni mmg berat... bukan sikit, banyakkkkkkkkkk... wahahaha... aduh pening... si adik yang lelaki ni ada gak nampak interestnya... terbalik daaaaaaaaaa...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net