By: Sweet n Spicy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 6-May-2007 08:33 Email | Share | Bookmark
Sambal Best Mak Cakcibur... Again????

sambal mak cak
eemmm... sedapnya makan ngan salad
Cakkkkk!!! kan kita dah kata kita kena wat lagi... I don't care whether Cak baca ke tidak... Thank you Cakcibur for sharing this recipe...



As I mentioned before, this time I put more cili padi... mmg ngancams!!! no need asam limau... I just enjoyed it like that with hot rice and ulams... Purposely prepared fried siakap for this!!!


Temberang Si Penyu
Quote:
aimicollections: thanks for the special offer... nnt kita cuba intai ye...
mamazieza: berasap telinga kiri kanan mama... asam pedas wa tolak tepi... layan yang ni jerk...
ida isk:
Muza: kalau makan kat luar tu beli jer ikan goreng sekor... x yah ulam, gaul jerk ngan nasik... sure terangkat punya... kita kasi goda sama dia...
Cakcibur: Bukan x mau boh kat photobucket, tp photobucket buat hal... berjam2 dok pusing2 tapi tak timbul... kita la x sabar nak boh kat sini , hubby makan ngan jering... tadi ada lagi, masa kita nak colek dah x der... tengok semua dah dok dalam pinggan hubby...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net