By: Sweet n Spicy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 14-Apr-2007 13:54 Email | Share | Bookmark
Sepetang Di Kaki Genting Highland

kabus melepasi kami...
 
macam dah senja
kabus sdg menuju ke arah kami
tengok tu... posing dalam kabus
tinggi sungguh kan... eee... gayat lah
dikompleks kereta kabel
 
pintu keluar masuk landasan kereta kabel
 
 
 
Kalau nak balik kampung mat rock di Raub, kami ikut jalan pintas. Boleh jimat duit tol... hahaha... dasar kedekut. Dari Bukit Beruntung kami melepasi pekan kecil Rasa dan kemudian Pekan Batangkali di Serendah dan terus menuju ke Gotong - ini la kaki Genting Highland. Di Gotong kami singgah di pengkalan kereta kabel yang akan membawa pengunjung2 ke puncak Genting Highland. Kita tengok kereta kabel tu pergi dan datang... orang turun dan naik... tapi kami tak berani nak naik

Adakalanya jalan naik dan turun diliputi kabus, sungguh cantik... jika berkabus, kami berhenti untuk posing2 .

Tu sebab orang selalu boleh sampai ke Raub dalam masa 1 - 1 1/2 jam tapi kami... boleh makan 4 jam... Favourite kami... membuat perjalanan dengan santaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net